biuletyn

godlo

Kubuś Puchatek

Wycieczka po Małej Ojczyźnie

Mała Ojczyzna 1 Mała Ojczyzna 2 Mała Ojczyzna 5 Mała Ojczyzna 3 Mała Ojczyzna 4 Mała Ojczyzna 6 Mała Ojczyzna 7 Mała Ojczyzna 9 Mała Ojczyzna 10 Mała Ojczyzna 11 Mała Ojczyzna 12 Mała Ojczyzna 13 Mała Ojczyzna 14 Mała Ojczyzna 15 Mała Ojczyzna 16 Mała Ojczyzna 17

14.11.2019 r. nasza grupa wybrała się na wycieczkę po Starym Mieście w Płocku. Dzieci spacerowały i obserwowały dobytek kulturowy i architektoniczny swojej Małej Ojczyzny.

Apel z okazji Święta Niepodległości

11.11 1 11.11 211.11 4 11.11 511.11 3 11.11 611.11 7

12.11.2019 r. w naszym przedszkolu odbył się Apel z okazji odzyskania przez Polskę niepodległości. Dzieci miały okazję zobaczyć występy w wykonaniu przedszkolnego chóru „Puchatkowe Głosy”, a także Zuchów. Wszyscy odśpiewali Narodowy Hymn, a także wygłosili „Katechizm polskiego dziecka”

Konkurs na najpiękniejszą karocę z dyni dla Kopciuszka.

konkurs dynia

W minionym tygodniu został rozstrzygnięty konkurs grupowy na najpiękniejszą karocę z dyni dla Kopciuszka. Wszystkie wykonane prace okazały się niesamowite i dlatego wszyscy zostali nagrodzeni drobnymi upominkami oraz dyplomami.

KONKURS NA NAJCZYSTSZY STOLIK

DD60BF63 31C7 4012 9FBF 1CB2069F4F50

Niedawno w naszej grupie nauczycielki ogłosiły konkurs na najczystszy stolik podczas posiłku. Wszystkie dzieci dzielnie walczyły i starały się utrzymać czystość, ale zwycięzca może być tylko jeden. Gratulujemy Sebastianowi, Hani J., Filipowi, Oskarowi G. i Wiktorii P. Tak trzymać!

Wycieczka do Mysiej Wieży w Kruszwicy

Kruszwica 1 Kruszwica 2 Kruszwica 3

Kruszwica 4 Kruszwica 5 Kruszwica 6

Kruszwica 7 Kruszwica 8 Kruszwica 9

Kruszwica 10 Kruszwica 11 Kruszwica 12

Kruszwica 13 Kruszwica 16 Kruszwica 17

Kruszwica 14 Kruszwica 15

Kruszwica 19

04.11 nasza grupa oraz dzieci z grupy czerwonej miały okazję zwiedzić Mysią Wieżę w Kruszwicy. Podczas zwiedzania towarzyszył nam przesympatyczny Pan Przewodnik, który opowiedział dzieciom historię Kruszwicy. Dzieci świetnie się bawiły, niektóre wykazały się ogromną odwagą i przełamały strach przed wejściem na samą górę wieży. Na zakończenie wycieczki wszyscy udaliśmy się do Zajazdu u Piasta Kołodzieja, gdzie zjedliśmy pyszny i syty obiad, który zregenerował nasze siły i pozwolił na powrót do naszego przedszkola.

„Kopciuszek”

Kopciuszek 1 Kopciuszek 2 Kopciuszek 3 Kopciuszek 4 Kopciuszek 5

30.10.2019 r. dzieci z naszej grupy brały udział w czytaniu bajki przez Panią Dyrektor, pt. „Kopciuszek” w ramach projektu Magiczna Moc Bajek.

Wycieczka do Regionalnego Muzeum Poczty

poczta muzeum 1

poczta muzeum 2

28 października wybraliśmy się do Regionalnego Muzeum Poczty. Pan Paweł Mieszkowicz - właściciel wspaniałego zbioru dotyczącego historii Poczty Polskiej wprowadził nas w historię tego Urzędu. Dzieci dowiedziały się jak wyglądały niegdyś przesyłki, np. dostarczane przez gołębie pocztowe lub przewożone dyliżansem. Dzięki temu mają świetne porównianie jak wygląda "droga paczki (listu)" dawniej i dziś. Miały również okazję obejrzeć pokaźną kolekcję starych telefonów stacjonarnych oraz pierwszych telefonów komórkowych.

6. urodziny Miłoszka

IMG 9349

IMG 9354 IMG 9358

22.10.2019 r. w naszej grupie swoje 6. urodziny obchodził Miłoszek. Z tej okazji wszystkie dzieci zaśpiewały koledze uroczyste 100 lat i złożyły mu życzenia. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego dla Miłosza!

Teatr Vaśka

IMG 9330 IMG 9328

IMG 9326 IMG 9326

11.10.2019 r. nasza grupa brała udział w przedstawieniu w wykonaniu Teatru Vaśka. Podczas występu dzieci miały okazję utrwalić sobie informacjedotyczące bezpieczeństwa w ruchu drogowych. Dzieci z naszej grupy wykazały się ogromną wiedzą na temat znajomości znaków drogowych i zasad bezpiecznego poruszania się po ulicy i chodniku.

Wycieczka na pocztę w Borowiczkach

wycieczka na pocztę

18 października wybraliśmy się na pocztę w Borowiczkach, aby poznać pracę urzędników pocztowych oraz listonoszy.

Zajęcia otwarte "Nasze przetwory"

otwarte październik 2019

otwarte październik 2019 2

otwarte październik 2019 3

otwarte październik 4

17 października gościliśmy na zajęciach otwartych mamę Maksa, mamę Miłosza, tatę Antosia oraz mamę i siostrę Wiktorii Sz. Podczas zajęć udało się nam wspólnie zakisić aż 21 słoików ogórków gruntowych.

O czym szumią jesienne drzewa....?

Sikórz 1

Sikórz 2

Sikórz 3

7 października wybraliśmy się do lasu w Sikorzu, aby dalej szukać zmian zachodzących w przyrodzie jesienią.

Tropiciele Odpadów

tropiciele 1

tropiciele 2

3 października wybralismy się na warsztaty Tropiciele Odpadów organizowane przez ZGRP. Naszą przygodę rozpoczęliśmy od zwiedzenia wysypiska odpadów w Kobiernikach. Dzieci dowiedziały się m.in. jak należy prawidłowo segregować odpady oraz dlaczego to jest takie ważne dla naszej planety. Poznały rownież Marlenkę - sokoła, który "opiekuje" się zakładem, aby wszystkie odpady pozostały na swoich miejscach, a nie zostały rozniesione przez inne ptaki.

tropiciele 3

Ile waży GRUPA BŁĘKITNA?
Udało nam się uzyskać odpowiedź na to pytanie, dzięki uprzejmości pracowników zakładu w Kobiernikach. Cała grupa zmieściła się na ogromnej wadze. Wynik robi wrażenie.

tropiciele 4

Na zakończenie naszej wycieczki udaliśmy się do lasu w Nadleśnictwie Łąck. Tam Pani Przewodnik oprowadziła nas ścieżką dydaktyczno - przyrodniczą i opowiedziała o życiu roślin i zwierząt leśnych. Po przejściu przez las dzieci odpoczęły na leśnej polanie i ze smakiem zjadły kiełbaski z ogniska.

Na tropie jesieni...

na tropie jesieni 1

na tropie jesieni 2

na tropie jesieni 3

na tropie jesieni 4

na tropie jesieni 5

1 października wybraliśmy się do Parku Północnego w poszukiwaniu jesieni. Dzieci obserwowały zmiany zachodzące w przyrodzie. Nazywały drzewa oraz ich owoce. Szukały także zwierząt zamieszkujących park (wiewiórka, jeż). Na koniec dzieci miały do wykonania zadanie w grupach. Musiały stworzyć wizerunek Pani Jesień ze znalezionego przez siebie materiału przyrodnieczego.

Dzień Chłopaka

dzień chłopaka 1

dzien chłopaka 2

30 września obchodziliśmy Dzień Chłopaka. Z tej okazji zrobiliśmy sobie dzień tańców i zabaw. Wszystkie dzieci również dostały w tym dniu drobne upominki.

Teatr Krak - art ze spektaklem "Jaś i drzewo fasoli"

teatrzyk wrzesień 2

teatrzyk wrzesień

20.09.2019 r. - Akcja Sprzątania Świata

Sprzątanie 1 Sprzątanie 2 Sprzątanie 3

6 urodziny Zosi

urodziny Zosi

17 września swoje 6 urodziny obchodziła Zosia. Tradycyjnie już dzieci złożyły jubilatce szczere życzenia

i zaśpiewały Sto lat! Zosia poczęstowała dzieci pysznymi słodkościami.

16.09.2019 r. - Audycja umuzykalniająca

IMG 9257 IMG 9258 IMG 9259

16.09.2019 r. nasza grupa brała udział w audycji umuzykalniającej. Dzieci miały okazję poznać różne rodzaje instrumentów oraz gatunków muzyki.

6. urodziny Basi

Ur.Basi 1 Ur.Basi 2 Ur.Basi 3

06.09.2019 r. w grupie błękitnej swoje 6. urodziny obchodziła Basia. Koleżanki i koledzy złożyli dziewczynce serdeczne życzenia i zaśpiewały jej uroczyste 100 lat. Wszystkiego najlepszego, Basiu!

Newsletter

Jeśli chcesz być na bieżąco informowany o tym co się dzieje w naszym przedszkolu
zapisz się na naszą listę mailingową.

Wszelkie prawa zastrzeżone © Miejskie Przedszkole nr 34 w Płocku.  Projekt i wykonanie: Hedea.pl