biuletyn

godlo

 

 

 

 

Kubuś Puchatek

 

 

 

 apel

Piątek 27.03.2020 r.

Dzień dobry! Kochani dziś piątek.

A zatem czeka na nas praca plastyczna i trochę muzyki.

Pierwsze zadanie dla Was:

„Żabka” – kolorowanie kredkami ołówkowymi

Czas wykonać zieloną żabkę. Drogi Rodzicu, znajdź kolorowankę żabki w google grafika, jeśli możesz wydrukuj ją (jeśli nie

postaraj się przerysować). Zadaniem dziecka będzie pokolorowanie, najpiękniej jak potrafi. Pamiętajcie drogie dzieci, nie

wyjeżdżamy poza kontury rysunku, nie zostawiamy białych luk w kolorowaniu, staramy się prawidłowo trzymać kredkę.

Kto ma ochotę może przesłać swoją pracę na grupowego maila, chętnie je zobaczę J Pamiętajcie również o tym, żeby żabki

włożyć do teczki.

A teraz trochę muzykiJ

Drugie zadanie:

”Wiosna budzi się do życia” –zabawy muzyczno- ruchowe

Bawcie się wspólnie z dzieckiem i z mini warsztatem „Wiosna, urodziły się motyle”.

https://www.youtube.com/watch?v=eXTBJkvsWsk

 

 

Dodatkowo:

Na grupowym mailu podsyłam propozycję kart pracy dla chętnychJ

Również tam znajdziecie bajkę terapeutyczną Jeżyk Bartek zostaje w domu.

 

 Uwaga - ważne

Drodzy Rodzice mam nadzieję, że już każdy z Was ma grupowego e- mail, bardzo prosimy tam

zaglądać (oczywiście w miarę możliwości).  Bedziemy na bieżąco wrzucać karty pracy i inne propozycje zabaw i ćwiczeń w domu.

 

 

Kochane przedszkolaki bardzo prosimy, żebyście wszystkie karty pracy (oczywiście w miarę

możliwości) gromadzili w jednej teczce, którą chętnie zobaczymy, obejrzymy i porozmawiamy na

ich temat, jak tylko bedziemy mogli się spotkać w przedszkolu:)

Do zobaczenia!!!! Oby jak najszybciej !!!:) 

 

 

Czwartek 26.03.2020 r.

Dzień Dobry :)

Rozpoczynamy dzień od krótkich wiadomości.

 

„Wiosenne powroty” 

Popatrzcie na mapę świata. Pokażcie, skąd przylatują na wiosnę: bociany, kukułki, skowronki, dzikie gęsi i jaskółki (z Afryki, Ameryki Południowej i Azji).

mapa swiata

POWROTY PTAKÓW

Drogi rodzicu, opowiedz dziecku o tym, że ……

 


Bociany najchętniej zajmują stare gniazda, zasiedlane przez wiele lat i pokoleń, w których naprawiają szkody

powstałe po okresie zimowym. Budując nowe gniazdo, najchętniej korzystają z pomocy człowieka. Wybierają

platformy zbite z desek, przymocowane na słupach energetycznych, koła od wozu umieszczone na wysokich

drzewach lub dachach. Bociany znoszą chrust z całej okolicy. Najdłuższe gałęzie mogą mieć długość nawet

półtora metra. Do wyściełania gniazda używają słomy, korzonków i suchych traw, a nawet znalezionych szmat, papieru, folii i sznurków.


Jaskółki (dymówki) budują swoje gniazda z gliny i grudek błota, które sklejają śliną i usztywniają trawami i

słomą. Kształt tych gniazd przypomina otwartą od góry kulę wyściełaną piórami i roślinami. Jaskółki najczęściej

gnieżdżą się wewnątrz stajni, stodół, korytarzy, pod mostami i przy rurach. W miastach budują swoje lepianki wewnątrz bram kamienic.


Skowronki budują gniazda na ziemi, pośród niskiej i zielonej roślinności, najczęściej z końskiego włosia i traw.

Zwykle przylatują w pobliże gniazda, ale dochodzą do niego pieszo, by nie doprowadzić drapieżników.


Dzikie gęsi budują gniazda na ziemi z traw, mchu, puchu. Jaja wysiadywane są przez samicę, ale gąsior strzeże

jej i gniazda.


Kukułki nie tworzą par, tym bardziej że samców jest więcej niż samic. Nigdy nie zakładają gniazd ani nie

wychowują piskląt. Zjadają owady, szczególnie owłosione gąsienice motyli, których często unikają inne ptaki.

 

A teraz trochę muzyki:

 

„Wiosenna zabawa”- zabawa rytmiczno- naśladowcza

Poniżej link: https://www.youtube.com/watch?v=5bbzz6P3RTs

Udanej zabawyJ

(jeśli nie macie pałeczek zastąpcie je łyżeczkami, słomkami, patyczkami itp. )

 

 

 

 Środa 25.03.20202 r.

Dziś zaczynamy dzień od porannej gimnastyki.

Zestaw ćwiczeń znacie z poniedziałku, więc teraz skupcie się na poprawnym wykonywaniu ćwiczeń. 

„Słońce i deszcz” – zabawa orientacyjno-porządkowa.
Dzieci biegają swobodnie w różnych kierunkach. Na hasło: Słońce! zatrzymują się i stoją z rękami podniesionymi
w górę. Na hasło: Deszcz! przykucają i chowają głowy.


„Szukamy słońca” – ćwiczenie dużych grup mięśniowych.
Dzieci w siadzie skrzyżnym, ręce mają uniesione. Skręty tułowia w lewo i w prawo – szukanie słońca na niebie.


„Niedźwiadki wygrzewają się na słońcu” – zabawa z elementem czworakowania.
Dzieci chodzą na czworakach, zatrzymują się i kładą na plecach. Poruszają rękami i nogami
uniesionymi w górę. Na hasło N: Słońce schowało się! niedźwiadki idą dalej.


„Przyleciały ptaki” – zabawa z elementem biegu.
Dzieci biegną w jednym kierunku, poruszając rozłożonymi szeroko ramionami.


„Bociany chodzą po łące” – zabawa z elementem równowagi.
Chód z wysokim unoszeniem kolan. Co pewien czas dzieci – bociany, zatrzymują się i stają na jednej nodze,
rozkładając szeroko ramiona.


„Zajączki” – zabawa z elementem podskoku.
Podskoki raz na jednej, raz na drugiej nodze. Po serii podskoków zajączki zatrzymują się i nasłuchują – dłonie przy uszach,
skręty w jedną i w druga stronę.


„Wypatrujemy wiosny przez lornetkę” – ćwiczenie mięśni grzbietu.
Dzieci leżą na brzuchu, łokcie mają wsparte o podłogę, dłonie zwinięte przy oczach naśladują lornetkę.
Co pewien czas dzieci wznoszą łokcie.


„Mucha na suficie” – ćwiczenie mięśni brzucha.
W leżeniu na brzuchu poruszanie uniesionymi w górę rękami i nogami – naśladowanie 
poruszającej się muchy.

 

„Wąchanie kwiatów” – ćwiczenie oddechowe.  Dzieci chodzą swobodnie, co pewien

czas pochylają się i wąchają pierwsze kwiaty.

Marsz po obwodzie koła ze śpiewem piosenki o tematyce wiosennej.

A następnie: 

„Pracowita wiosna”- zabawa matematyczna. Liczenie do 9, dodawanie do 9.

 

Na początek rymowanka z naśladowaniem. 

Jabłko, gruszka i daktyle – klaśnij w ręce razy tyle (3 razy)

Kapusta i ogórek – tyle razy podskocz w górę (2 razy

Marchewka, pietruszka, bób – tyle razy przysiad zrób (3)

Kalarepka i mak – za uszy 2 razy się złap

mata jablka

Drogi rodzicu nie musisz drukować tej karty pracy, możesz wykonać swoją w podonym stylu. 

 

 

 DODATKOWO: 
 

26 marca o godzinie 18.05 w Kutnowskim Domu Kultury odbędzie się online przedstawienie Zając Chwalipięta. Zachęcamy do polubienia strony Kutnowskiego Domu Kultury na faceeboku i obejrzenie wspólnie z dziećmi przedstawienia. 

Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/732762377257051/

A już dziś: 

o godzinie 13 zapraszamy wszystkich na profil facebookowy Misiowej Mamy, gdzie odbędzie się spotkanie z Panią Wiosną: https://www.facebook.com/anetakone/photos/a.231084130806605/595122051069476/?type=3

 

Wtorek 24.03.20202 r.

 „Z czym kojarzy się wiosna?” – rozmowa z dzieckiem

Rodzicu, dokładnie przyjrzyj się zdjęciom kwiatów, przeczytaj dziecku ich nazwy. Porozmawiaj o ich wyglądzie, czym się od siebie różnią?

wiosna1

kwiatki

„Wiosenna Łąka” – malowanie piórkiem i farbami plakatowymi

Dzieci dziś postarajcie się namalować farbami plakatowymi waszą wiosenna łąkę. Jeśli macie w domu blok

A3 i jakieś piórko to świetnie, jeśli nie to nic złego się nie stanie, jak zamiast piórka użyjecie pędzelka a

kartkę A3 zastąpicie A4. 

 

 

Gdy już wróćimy do przedszkola z Waszych prac stworzymy wystawę:) 

 

Dodatkowo:

https://www.nowaera.pl/spotkania/strasna-zmija-nie-taka-straszna/online-2020-03-26-1200-283265

Poniedziałek 23.03.2020 r.

Dziś poniedziałek, do wspólnego uczenia się poprzez zabawę zapraszamy.

Na początek – opowiadanie:)

Wiosenny krokus – opowiadanie

Wczesną wiosną na górskiej łące wyrósł pierwszy krokus. Wkoło jeszcze było zimno. Miejscami leżał śnieg, ale krokusowi bardzo się spieszyło. Ze wszystkich kwiatów to on chciał pierwszy zakwitnąć, by wszyscy tylko jego podziwiali. Czym to się skończyło, posłuchajcie sami.
Jako pierwsi krokusa zauważyły dwa zajączki. Po zimie chciały rozprostować nogi, więc urządziły wyścigi. Mimo, że miały pod górkę, bardzo szybko kicały. Ledwie zauważyły rosnącego krokusa. Omal go nie stratowały. W ostatniej chwili wyhamowały. Obejrzały kwiat uważnie z każdej strony. Ich kształt wydawał się im trochę znajomy. Zastanawiały się nawet, czy aby nie była to sałata. W końcu doszły do wniosku, że sałata jest zielona a nie filetowa.
Zajączki pobiegły dalej, a krokus w całości się ostał. Jednak nowe niebezpieczeństwo z góry nadciągało. Coś wielkiego i brązowego toczyło się prosto na krokusa. Źle by się to zakończyło, gdyby tuż przed kwiatem tocząca kula w siedzącego misia się nie zamieniła. Misio właśnie ze snu się obudził. Cały radosny z nadejścia wiosny robił fikołki. Usłyszał brzęczenie pszczółki, która właśnie na krokusie siedziała. Misio znał ten głos doskonale. Czekał grzecznie, aż pszczółka z pyłkiem odleci, by mógł wyśledzić dokąd słodki pyłek znosi.
Pszczółka odleciała cichutko brzęcząc i misia ze sobą zabrała. Po chwili nowe dźwięki po górskiej hali się rozchodziły. To były dzwoneczki, które miały przypięte białe owieczki. Wyszły na łąkę najeść się trawy. Wśród świeżych źdźbeł trafił się im okaz ciekawy. Krokusa otoczyło stado głodnych owieczek. Wszystkie ochotę miały skosztować tak niezwykłego dania. Ścisk się zrobił, owce zaczęły się przepychać. Los krokusa byłby okrutny, gdyby nie stary góral, co owce pasał. Znał się on dobrze na górskiej przyrodzie i  wiedział, że krokus to kwiat jest chroniony. Rozpędził owce i obok kwiatka psa posadził, by go pilnował.
Widzicie sami, że los krokusa jest niepewny. Wszędzie czyha na niego zagrożenie. Nic więc dziwnego, że został objęty prawną ochroną. I wy, drogie dzieci pamiętajcie o tym, by krokusów nie zrywać i pilnować, by i inni zechcieli ten zakaz uszanować.

A teraz trochę gimnastykiJ

 

„Słońce i deszcz” – zabawa orientacyjno-porządkowa.
Dzieci biegają swobodnie w różnych kierunkach. Na hasło: Słońce! zatrzymują się i stoją z rękami podniesionymi
w górę. Na hasło: Deszcz! przykucają i chowają głowy.


„Szukamy słońca” – ćwiczenie dużych grup mięśniowych.
Dzieci w siadzie skrzyżnym, ręce mają uniesione. Skręty tułowia w lewo i w prawo – szukanie słońca na niebie.
„Niedźwiadki wygrzewają się na słońcu” – zabawa z elementem czworakowania.


Dzieci chodzą na czworakach, zatrzymują się i kładą na plecach. Poruszają rękami i nogami
uniesionymi w górę. Na hasło N: Słońce schowało się! niedźwiadki idą dalej.


„Przyleciały ptaki” – zabawa z elementem biegu.
Dzieci biegną w jednym kierunku, poruszając rozłożonymi szeroko ramionami.


„Bociany chodzą po łące” – zabawa z elementem równowagi.
Chód z wysokim unoszeniem kolan. Co pewien czas dzieci – bociany, zatrzymują się i stają na jednej nodze,
rozkładając szeroko ramiona.


„Zajączki” – zabawa z elementem podskoku.
Podskoki raz na jednej, raz na drugiej nodze. Po serii podskoków zajączki zatrzymują się i nasłuchują – dłonie przy uszach,
skręty w jedną i w druga stronę.


„Wypatrujemy wiosny przez lornetkę” – ćwiczenie mięśni grzbietu.
Dzieci leżą na brzuchu, łokcie mają wsparte o podłogę, dłonie zwinięte przy oczach naśladują lornetkę.
Co pewien czas dzieci wznoszą łokcie.


„Mucha na suficie” – ćwiczenie mięśni brzucha.
W leżeniu na brzuchu poruszanie uniesionymi w górę rękami i nogami – naśladowanie
poruszającej się muchy.

 

„Wąchanie kwiatów” – ćwiczenie oddechowe.  Dzieci chodzą swobodnie, co pewien
czas pochylają się i wąchają pierwsze kwiaty.

Marsz po obwodzie koła ze śpiewem piosenki o tematyce wiosennej

Dodatkowo warto obejrzeć:

https://www.youtube.com/watch?v=uGPVaFBKlYw – Jak ważne jest dokładne mycie rąk.

https://drive.google.com/open?id=1wwbVPCYuzqMKGnRiwj28Xpx2420fkg_Q – karty pracy dla 6 –latka, oferta podręcznikarnii

 

 

 

Piątek 20.03.2020 r.

„Marcowy kalendarz pogodowy”-wykonanie plakatu metodą kolażu

Wykonaj z dzieckiem plakat pt. Marcowy kalendarz pogodowy” metodą kolażu polegającą na formowaniu kompozycji z różnych materiałów i tworzyw (gazettkaninfotografii, drobnych przedmiotów codziennego użytku itp.). Są one naklejane na papier i łączone z tradycyjnymi technikami plastycznymi np. farbą plakatową, kredką itp.

”Wiosna budzi się do życia” –zabawy muzyczno- ruchowe

Poćwicz z dzieckiem wspólnie z mini warsztatem „Wiosna, urodziły się motyle”. Znajdziesz na YouTube.

Czwartek 19.03.2020 r.

„Marcowa pogoda”- praca z obrazkiem.

Znajdź w google grafika kilka różnych obrazków wiosny. Porozmawiaj z dzieckiem o tym co widzi na obrazku?, omów z nim cechy charakterystyczne i zwiastuny wiosny. Dodatkowo utrwal: pory roku, nazwy dni tygodnia i miesiące.

”W wiosennym ogródku” – zabawa matematyczna

Przygotuj wspólnie z dzieckiem trzy obrazki tulipanów, trzy żonkile, trzy przebiśniegi. Poproś dziecko aby przeliczyło kwiaty, utrwalaj strony lewa, prawa, utrwal określenia np. drugi od lewej, drugi od prawej, czwarty od lewej, czwarty od prawej...itd. Omów szczegóły, które kwiaty są do siebie podobne, dlaczego?, które się różnią dlaczego?,. Zwracaj uwagę aby dziecko wypowiadało się całym zdaniem.

 

DODATKOWO PRZYPOMINAM:

DZIŚ NA YT GODZ. 11.00 NA ŻYWO "PAN MIŁOSZ I JEGO ZABAWY"

 

 

Środa 18.03.2020 r.

Dziś poćwicz wspólnie z dzieckiem w domu. Propozycje ćwiczeń:

Część wstępna:
Bieg między kopertami - ćwiczenie z elementem bieżnym.
Przez środek sali w linii prostej w jednakowych odległościach między sobą prowadząca rozkłada koperty. Dzieci biegną za wyznaczonym dzieckiem slalomem między kopertami.

Część główna:
Gdzie stoję Pani Wiosno - zabawa orientacyjno- porządkowa.
Każde dziecko kładzie przed sobą kopertę. Dzieci wykonują wydane przez nauczycielkę polecenia "stajemy przed kopertą", "stajemy z boku koperty", "stajemy za kopertą", "stajemy na kopercie".
Unoszenie koperty Pani Wiosny - ćwiczenie mięśni grzbietu.
Przejście do leżenia na brzuchu. Wyciągnięcie rąk przed siebie. Chwytają kopertę i unoszą nad podłogę. Trzymają ją przez kilka sekund w powietrzu lekko poruszając.
Zabawa kopertami Pani Wiosny- ćwiczenie koordynacji wzrokowo - ruchowej.
Przejście do pozycji stojącej. Wyciąganie rąk przed siebie trzymając koperty. Dzieci naśladują ruchy nauczycielki: koperta w górę, w dół, nad głową, ruchy okrężne rąk trzymających kopertę.
Dostałam/łem list od Pani Wiosny - zabawa doskonaląca szybką reakcję na ustalony sygnał.
Podskoki po sali w rytmie bębenka. Każdy w ręce trzyma kopertę. Na hasło "list" zatrzymują się, energicznym ruchem wyciągają rękę w górę jak najwyżej trzymając kopertę (jakby się chciały pochwalić). Powtarzamy zabawę zmieniając rękę.

Część końcowa:

Odpoczynek z Panią Wiosną- ćwiczenie oddechowe.
Leżenie na plecach. Na brzuchach ułożone koperty. Wciąganie powietrza nosem i wypuszczanie ustami. Koperty lekko unoszą się na brzuchu.

Marsz za nauczycielką po okręgu koła.

 

Następnie znajdź na YouTube „Odgłosy wiosny”, wysłuchajcie wspólnie z dzieckiem odgłosów natury, porozmawiajcie na temat wysłuchanego utworu.

 

Dodatkowo:

Pan Miłosz i Tuptające zajęcia z frormuły Bliżej Przedszkola. 

Zajęcia odbywać się będą w formule "na żywo" na kanale na YT. Filmy nie będą potem dostępne!

W czwartek, 19 marca, godz. 11.00 - TUPTAJ, MALUSZKU
W piątek, 20 marca, godz. 11.00 - TUPTAJ, ŚREDNIAKU
W sobotę, 21 marca, godz. 11.00 - TUPTAJ, STARSZAKU

Wtorek 17.03.2020 r.

Rodzicu, dziś spróbuj wspólnie ze swoim dzieckiem nauczyć się wiersza. Czytaj mu głośno, powtarzaj tekst wspólnie z nim a następnie poproś by spróbowało samo.

”Czekam na wiosnę” K. Datkun-Czerniak - nauka wiersza

Dość mam sanek, nart i śniegu.

Chcę już w piłkę grać!

Po zielonej trawie biegać,

w berka sobie grać!

Dość mam chlapy i roztopów,

szarych smutnych dni.

Przybądź, wiosno, jak najprędzej,

rozchmurz niebo mi.

Przynieś kwiaty, promień słonka,

zieleń liści, ptaków śpiew.

Niech zadźwięczy pieśń skowronka.

Przybądź, przybądź, proszę cię!

 

2. ”Pani Wiosna”- malowanie pastelami suchymi i olejnymi portretu pani wiosny

Następnie poproś dziecko by narysowało portret Pani Wiosny (jeśli nie masz w domu pasteli wykonaj portret kredkami)

 

Dodatkowo podajemy przydatne linki:

www.podrecznikarnia.pl/nauczuyciel/edukacja-domowa.html

https://panimonia.pl/2020/03/16/pandemia-w-co-sie-bawic-w-domu/

http://bystredziecko.pl/nauka-pisania-dla-dzieci/

 

Poniedziałek 16.03.2020 r.

Drogi Rodzicu, przeczytaj swojemu dziecku opowiadanie. Przedszkolaki znają zasady opowiadań ruchowych, doskonale wiedzą jak należy naśladować ruchem ich tekst.

1.Wiosno, gdzie jesteś? -opowieść ruchowa połączona z ćwiczeniami ortofonicznymi

przybory: magnetofon CD, odgłosy ptaków, żab, szumu wody, sztuczne kwiatki (tulipany)

Dzieci naśladują czynności i odgłosy, o których opowiada nauczyciel.

Krzyś nie mógł się doczekać nadejścia wiosny. Postanowił wyjść do ogrodu i jej poszukać. (Dzieci maszerują w różnych kierunkach). Zobaczył drzewa z zielonymi listeczkami, delikatnie poruszające się na wietrze. (Naśladują poruszające się drzewa i ich szum). W oddali usłyszał śpiew ptaków. (Naśladują śpiew ptaków). Nad domem krążyły dwa bociany. (Biegają z szeroko rozłożonymi rękami. Potem brodziły po trawie, wysoko podnosząc nogi, i rozglądały się w poszukiwaniu żabek. (Maszerują z wysokim unoszeniem kolan, rozglądają się na boki). Klekotały cichutko, aby ich nie spłoszyć. (Cicho naśladują klekot bocianów). Żabki zauważyły niebezpieczeństwo i skakały w różnych kierunkach, aby się ukryć. (Naśladują żabie skoki). Nawoływały się cichutko, aby nie zwrócić na siebie uwagi. (Cicho kumkają). Było ciepło i przyjemnie. Krzyś przeciągnął się, aby rozprostować kości. (Przeciągają się). Nagle nad uchem usłyszał ciche bzyczenie. To pszczoła krążyła nad jego głową. (Naśladują brzęczenie pszczoły). Chłopiec przestraszył się i zaczął uciekać, wymachując rękami, aby ją odgonić. (Biegają  i wymachują rękami). Nagle jego uwagę zwróciły kolorowe kwiaty. Krzyś pochylił się i je powąchał. (Naśladują wąchanie kwiatów). Potem głośno kichnął. (Kichają aaa… psik!). „Nie muszę już dalej szukać wiosny” – pomyślał zadowolony, a potem, uśmiechnięty, wrócił do domu. (Maszerują, uśmiechając się do siebie).

2.„Wiosenne przebudzenie” – sadzenie kwiatków w doniczki. Zachęcamy rodziców do zasadzenia wspólnie ze swoimi pociechami kwiatków. Ważne jest aby dzieci w okresie przedwiośnia brały udział w pracach hodowlanych (sianiu i sadzeniu roślin). Dzięki bezpośredniej obserwacji mają możliwość, poznania cyklu rozwoju roślin.  Ponadto uczą się systematycznej pielęgnacji podczas pełnienia codziennych obowiązków.

 

 

 

12 marca (czwartek) wyjeżdzamy na drzwi otwarte do Szkoły Podsatwowej nr 20 w Borowiczkach, organizowane tylko dla naszego przedszkola. Prosimy aby tego dnia dzieci przyprowadzone były do godziny 8.00. 

 

 

*******************************************************************************************************************************

Prosimy o przyniesienie podpisanego zeszytu w 3 linie i w kratkę.

 

 

*******************************************************************************************************************************

18.05.-19.05.2020 r. organizujemy zielone przedszkole w Goreniu Dużym.

Całkowity koszt wyjazdu to 140 zł. Cena obejmuje: pobyt, dwa różne warsztaty edukacyjne, ognisko, autokar)

W związku z tym chętnych na wyjazd na zielone przedszkole prosimy o wpłatę 40 zł. zaliczki do 12.03.2020 r. żeby móc zarezerwować termin.

Więcej szczegółów bliżej terminu wyjazdu.

******************************************************************************************************************************

 

26 marca w naszej grupie odbędą się warsztaty artystyczne pt. „Eko-torba” poprowadzone przez pracowników Akademii Twórczego Rozwoju.

Koszt warsztatów 20 zł od dziecka.

Warsztaty zorganizowane zamiast wyjazdu do sali zabaw Fikołki, prosimy o wpłatę tylko te dzieci, które nie płaciły za wyjazd.

***********************************************************************************************************************************

 

 

 

Drodzy Rodzice !!!

W związku z nadchodzącą wiosną prosimy o wzbogacenie naszego kącika przyrodniczego w sali i przyniesienie wiosennych kwiatów doniczkowych. 

 Dziękujemy :)

 

 dzkobiet

 

 

 

 

 pies

 

babcia i dziadek

 

Ogłoszenie

16 stycznia dzieci z grupy czerwonej wyjeżdżają na konkurs ekologiczny pn. „Śmieciaki ratują świat” do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 24 w Płocku.

Bardzo prosimy o dokonywanie wpłat 10zł. (koszty przejazdu dzieci busem).

 

 

 

 

WOSP

 

 

*****************************************

 

 Serdecznie zapraszamy chętnych rodziców na zajęcia otwarte, które odbędą się

10 grudnia (wtorek) godz. 9.30

Prosimy o obuwie na zmianę.

 ***************************************************

 

ramka wigilia czekolada

 

 

andrzejki

 

 

 

 

 

dobry przyjaciel

 

infos 

 11 Polska

 

 

 

 

SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE WYCIECZKI DO KRUSZWICY 4 LISTOPADA 2019 (PONIEDZIAŁEK)

ZBIÓRKA DZIECI GODZ.7.00

WYJAZD GODZ.7.30 

PLANOWANY POWRÓT OKOŁO GODZ. 15.00

PROSIMY ABY TEGO DNIA DZIECI ZJADŁY ŚNIADANIE W DOMU.

DRUGIE ŚNIADANIE DZIECI ZJEDZĄ OKOŁO GODZ.9.30 W KRUSZWICY

OBIAD OKOŁO GODZ. 12.30 W ZAJEŹDZIE PIASTA KOŁODZIEJA

 

 

 

 

popiel

                        Kwotę wycieczki prosimy o wpłacanie do 30.10.2019 r. (środa) do nauczycielek grupy. 

 

****************************************************************************************************************************************************************************************************************

czytanie2

 

 

 

Ogłoszenie!!!

 

18.09.2019 (środa) o godz. 16.00 odbędzie się zebranie w celu spraw organizacyjnych na rok szkolny 2019/2020.

 

Zapraszamy!

 

  • Prosimy o dokonywanie wpłaty w kwocie 36 zł za karty pracy

 

 

 

--------------------------

 

Fragment z opracowanych przez Miejskie Przedszkole nr 34 w Płocku „PROCEDUR BEZPIECZEŃSTWA” 

Procedura I DOTYCZY PRZYPROWADZANIA I ODBIERANIA DZIECKA Z PRZEDSZKOLA

  1. Rodzice/prawni opiekunowie mają obowiązek przyprowadzać do przedszkola dziecko zdrowe.

Wszelkie dolegliwości dziecka zobowiązani są zgłaszać nauczycielowi i udzielać wyczerpujących informacji na ten temat, a także pozostawać do dyspozycji nauczyciela pod wskazanym numerem telefonu w razie nagłego pogorszenia stanu zdrowia.

  • Dzieci z wyraźnymi objawami chorobowymi (np. zakatarzone, przeziębione, kaszlące, z gorączką, wysypką, itp.) nie powinny przebywać w grupie z dziećmi zdrowymi.
  • W stanach infekcji, chorób skórnych, zakaźnych oraz po urazach (złamania, zabiegi chirurgiczne, inne) dzieci nie powinny uczęszczać do przedszkola do czasu całkowitego wyleczenia.
  1. Nauczyciel ma prawo dokonać pomiaru temperatury dziecka, jeśli z jego obserwacji wynika, że dziecko może być chore. W przypadku, kiedy temperatura dziecka wskazuje na stan podgorączkowy lub chorobowy, nauczyciel sygnalizuje rodzicowi konieczność skontrolowania jego stanu zdrowia i podjęcia odpowiednich kroków.
  2. Nauczyciel ma prawo poprosić rodzica/prawnego opiekuna o dostarczenie zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do uczęszczania dziecka do przedszkola lub rodzica/prawnego opiekuna, że dziecko jest zdrowe.

 

Newsletter

Jeśli chcesz być na bieżąco informowany o tym co się dzieje w naszym przedszkolu
zapisz się na naszą listę mailingową.

Wszelkie prawa zastrzeżone © Miejskie Przedszkole nr 34 w Płocku.  Projekt i wykonanie: Hedea.pl