biuletyn

godlo

 

 

 

 

Kubuś Puchatek

 

 

„Karmnik dla ptaków”

 pobrane

Zmiany w środowisku powodowane przez człowieka sprawiają, iż gwałtownie kurczą się  tereny będące ostojami łęgowymi wielu gatunków ptaków – coraz trudniej im znaleźć stare drzewa      z dziuplami, a zimą coraz trudniej o pożywienie.

Budowa karmników jest najprostszym, a jednocześnie najskuteczniejszym sposobem zwiększenia w naszym otoczeniu liczebności wielu gatunków ptaków. Odwiedzanie karmnika              z przygotowanym pożywieniem choćby przez najbardziej pospolite gatunki ptaków, takie jak wróble czy sikory, może być źródłem ciekawych obserwacji i dostarczyć niezapomnianych wrażeń                w obcowaniu z przyrodą.

W związku z tym zapraszamy dzieci z grupy niebieskiej oraz ich bliskich do stworzenia          z dziadkiem, tatą karmnika dla ptaków, który wykorzystamy na zajęciach w miesiącu styczniu i lutym.

Celem takich zajęć jest:

- zwrócenie uwagi na konieczność dokarmiania ptaków zimą

- kształtowanie pośród dzieci postaw przyjaznych środowisku

- uświadomienie roli człowieka w zachowaniu równowagi w przyrodzie i możliwości niesienia pomocy zwierzętom

- wyrabianie nawyków odpowiedzialności za swoje postępowanie wobec zwierząt

Na karmniki czekamy do 19 stycznia.

pobrane 1.jpgfff

Drogie Przedszkolaki !

Zbliża się święto naszych kochanych babć i dziadków. Z tej okazji zachęcamy do udziału w konkursie plastycznym pod hasłem „Portret Babci i Dziadka”.

Celem konkursu jest:

- kształtowanie silnych więzi rodzinnych;

-  rozwijanie wyobraźni twórczej;

-  nadanie należytej rangi Świętu Babci i Dziadka.

Zasady uczestnictwa:

1. Chętni uczestnicy konkursu przedstawiają w formie plastycznej Portret Babci lub Dziadka (można również dwie osoby razem) w dowolnym formacie, wykonany wybranymi przez siebie technikami plastycznymi np.: rysowanie, malowanie, wyklejanie, wydzieranie.

2. Na odwrocie pracy powinno znaleźć się imię, nazwisko autora pracy.

3. Wszystkie prace zostaną umieszczone na stronie internetowej przedszkola w zakładce grupa „niebieska”

Termin składania prac – 20.01.2021r.

 

 

 

 133954730 142549190964582 4405701389104301782 n

 

Szanowni Rodzicpobranee! Kochane Dzieci! 

 

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia

życzymy Wam zdrowia, szczęścia, 

spełnienia wszystkich marzeń,

spokoju i odpoczynku w gronie najbliższych osób. 

A Nowy Rok niech przyniesie Wam radość

                        i nadzieję na lepsze jutro!

                                                   

  Wesołych Świąt!

życzą panie z Grupy Niebieskiej 

 

 

 

 

 

 

 Uwaga

W dniu 24.12.2020 r. (Wigilia) zgodnie z deklaracją Rodziców przedszkole będzie nieczynne.                                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                 Dyrektor MP34 w Płocku                                                                                                                       

                                                                                                                        Danuta Komosa

kartki2020wosp

 

WITAMY W LISTOPADZIE !  

Tematyka kompleksowa: „Zwierzęta i ludzie szykują zapasy na zimowe czasy”0

18.11.20 (środa)

Aktywność umysłowa                                      

Temat zajęć: .„Zimowe zapasy zwierząt” – zabawy matematyczne z elementami metody prof. E. Gruszczyk – Kolczyńskiej i wykorzystaniem naturalnych eksponatów tj.: żołędzi, szyszek, orzechów

1. Na początek chciałabym, abyście przypomnieli sobie nazwę aktualnej pory roku, miesiąca i dnia tygodnia, który to z kolei dzień tygodnia?

2. A teraz głośno i powoli przeliczcie swoje palce, dotykając każdy z nich o policzek

- Ile palców razem mają obie dłonie?

3. Po krótkiej rozgrzewce czas na listopadową matematykę, do tej zabawy wykorzystamy dary jesieni; żołędzie, szyszki, orzechy (jeżeli nie macie takich darów NA MAILU GRUPOWYM znajdziecie ich sylwety)

4. Zanim rozpoczniemy zabawę powtórzcie rymowankę:

„Na zimowe ciężkie czasy,
trzeba zbierać już zapasy...”

5. Pamiętacie wiewiórkę Basię ? Wiewiórka ma problem; nie umie policzyć zgromadzonych zapasów, a do tego, pomieszały jej się żołędzie z orzechami i szyszkami , prosi więc Was o pomoc.

- na początek oddzielcie od siebie orzechy, szyszki i żołędzie

- następnie wybierzcie tyle szyszek, ile razy klaśnie rodzic i ułóżcie je w rzędzie (6 razy – 6 latki, 5 razy – 5 latki)

- w drugim rzędzie ułóżcie tyle żołędzi, aby było ich o jeden więcej niż szyszek

- w trzecim rzędzie ułóżcie tyle orzechów, ile macie palców u jednej ręki

- w którym rzędzie jest najwięcej darów jesieni, a w którym najmniej?

- a może jest gdzieś tyle samo?

- jeżeli tak, to sprawdźcie to, dla tych, którzy zapomnieli przypominam nasz sposób poprzez łączenie w pary

- spróbujcie policzyć, ile darów jesieni mamy razem w pierwszym i trzecim rzędzie

- dodatkowe zadania:

Koleżanki wiewiórki Basi przyniosły jej jeszcze kilka zapasów tj.;

Zadanie 1

Pamiętacie, że Basia miała w pierwszym rzędzie 6 szyszek (6 l) 5 szyszek (5 l), koleżanki przyniosły jej jeszcze trzy szyszki. Ile razem szyszek ma Basia?

Zadanie 2

Oprócz szyszek Basia dostała jeszcze 4 orzeszki. Ile wszystkich orzeszków ma teraz Basia?

Zadanie 3

W podziękowaniu wiewiórka Basia poczęstowała koleżanki żołędziami. Z drugiego rzędu zabrała więc 3 żołędzie. Ile żołędzi pozostało Basi?

6. NA MAILU GRUPOWYM czeka na Was karta pracy, w której musicie pomóc wiewiórce posegregować zapasy i otoczyć pętlą te same owoce lasu, a następnie przeliczyć je.

- Czas na zmianę aktywności

Aktywność muzyczna

Temat: „Tańcząca wiewióreczka” – zabawy muzyczne

1.Na rozgrzewkę proponuję zabawę muzyczną metodą Batti Strauss - https://www.youtube.com/watch?v=s1WrjzWYrjw

2. Posłuchajcie piosenki „Tańcząca wiewióreczka” - https://www.youtube.com/watch?v=vT4YPMn1CjE

3. Z jakimi zwierzątkami tańczyła wiewiórka?

4. Czy pamiętacie nazwy tańców, które pojawiły się w piosence?

5. Na MAILU GRUPOWYM znajdziecie krótkie filmiki każdego tańca w wykonaniu Zespołu Mazowsze i Śląsk

6. Który taniec podoba Wam się najbardziej?

7. Spróbujcie zatańczyć w rytm wybranego przez siebie tańca

8. Na koniec spróbujcie zaśpiewać piosenkę o wiewióreczce

- Na popołudnie na naszym grupowym mailu znajdziecie również dodatkowe karty pracy i wiersz B. Ostrowskiej pt. „Wiewiórki”

                                                                                                                                 Miłego dnia.

17.11.20 (wtorek)

Aktywność umysłowa                                       

Temat zajęć: „Kłopoty wiewiórki Basi” – rozmowa w oparciu o tekst L. Krzemienieckiej  pt. „Kłopoty wiewiórki Basi”

          

1. Na dzień dobry zagadka;

„Co to za zwierzątko, które w dziupli mieszka,
rudy ma ogonek, chętnie zje orzeszka ...”

2. Jeżeli odgadliście, to wiecie, kto będzie bohaterem naszego dzisiejszego spotkania, zastanówcie się i podajcie swoje propozycje dotyczące cech - określeń wiewiórki

„Wiewiórka jest…..”

3. Podzielcie wyraz wiewiórka na sylaby, spróbujcie ułożyć zdanie z tym wyrazem

4. Posłuchajcie opowiadania (NA MAILU GRUPOWYM)

5. Odpowiedzcie;

- Jak oceniacie postępowanie Basi?

- Spróbujcie wyjaśnić jedną z mądrości sowy:

„W życiu nie może być inaczej,

jest czas na zabawę i jest czas na pracę”

- A teraz czas na zmianę aktywności

Aktywność plastyczna

Temat: .„Nasza ruda wiewióreczka” – praca plastyczna z wykorzystaniem pasteli olejnych  i suszonych liści

1.Do wykonania powyższej pracy potrzebne Wam będą pastele i liście

2. NA MAILU GRUPOWYM znajdziecie kilka inspiracji

3. „Prawda czy fałsz” – zabawa dydaktyczna
Na zakończenie posłuchajcie pytań i spróbujcie udzielić odpowiedzi: „tak” lub „nie”
– Las jest mieszkaniem zwierząt, takich jak jeż, wiewiórka, niedźwiedź.
– W lesie można hałasować
– Wiewiórka mieszka w norce
- Wiewiórka nie lubi orzechów
- Wiewiórka gromadzi zapasy na zimę

- Na popołudnie na naszym GRUPOWYM MAILU znajdziecie również dodatkowe karty pracy

                                                                                                                                 Miłego dnia.

Tematyka kompleksowa „Ciągle wieje, ciągle pada przyszła pora listopada”

06.11.20 (piątek)

Aktywność muzyczna

Temat zajęć: "Jesień i wiatr "- zabawa muzyczno -ruchowa. 

Witajcie w piątek! Przed nami weekend. Dziś zapraszamy Was do zabawy muzyczno -ruchowej. Zaproście do zabawy mamę, tatę, babcie, dziadka lub rodzeństwo i włączcie muzykę. 

https://www.youtube.com/watch?v=AahWMlfsnz0

W rytmie muzyki dzieci podskakują z nogi na nogę w określonym kierunku. Podczas refrenu osoba - "wiatr" szuka osoby - "jesieni". Tworzą pary, podają sobie ręce i podskakują z nogi na nogę.

Aktywność plastyczna 

Temat zajęć: Jesienne drzewo - praca plastyczna

Do wykonania tej pracy potrzebne będą: 

  • opakowanie po płycie CD
  • gruby, brązowy papier
  • nożyczki
  • ołówek
  • kolorowa pianka dekoracyjna lub brystol
  • małe pompony dekoracyjne lub kulki z bibuły
  • dziurkacz
  • brązowa plastelina
  • klej
  • taśma klejąca

1. Z plastikowego opakowania po płycie CD wyjmujemy środek oraz papierowe etykiety.

2. Z brązowego, grubego papieru wycinamy kształt pnia drzewa.
3. Drzewo przyklejamy w środku opakowania po płycie CD. Na drzewie umieszczamy kilka pomponików.
4. Do środka wsypujemy konfetti w kolorach jesieni czyli kółeczka z dziurkacza zrobione z pianki kreatywnej. 
5. Zamykamy pojemnik a następnie na dole umieszczamy wałeczek z plasteliny.
6. Po bokach opakowania, w miejscach gdzie są otwory- sklejamy pudełko taśmą klejącą i nasze drzewo jest gotowe. Przy potrząsaniu pudełkiem możemy zobaczyć jak pięknie opadają kolorowe liście:)

DSC01525

Po południu obejrzyjcie film z którego dowiecie się dlaczego jesienią liście spadają z drzew.

https://www.youtube.com/watch?v=jBpVLrsm3xc

Ponadto na mailu grupowym czekają na Was karty pracy. 

Miłego weekendu! :)

05.11.20 (czwartek)

Aktywność umysłowa                                      

Temat zajęć: „Tajemnice wiatru” - zabawy badawcze

          

1. Na dzień dobry zagadka;

„Nie ma ust- a dmucha
Nie ma skrzydeł – a leci
Czasem mrozi, czasem chucha
Co to? Czy odgadną dzieci?”

2. Jeżeli odgadliście, to wiecie o czym będą nasze dzisiejsze zajęcia, zastanówcie się             i podajcie swoje propozycje dotyczące cech- określeń wiatru

„Wiatr jest…..”

3. Wiem, że lubicie zabawy badawcze - czas więc poznać pewne tajemnice, zapraszam Was do obejrzenia filmu edukacyjnego; https://www.youtube.com/watch?v=zFcI5K-i8UI

4. Chcecie zobaczyć tornado? , poproście Rodziców o wspólne przeprowadzenie eksperymentu potrzebne Wam do tego będą dwie butelki i woda, zobaczcie, jak wygląda to na filmie;

https://www.youtube.com/watch?v=-6usqUBTXWA

- Czas na zmianę aktywności

Aktywność ruchowa

Temat: „Jesienna pogoda” – zestaw ćwiczeń gimnastycznych nr 5

- NA MAILU GRUPOWYM znajdziecie powyższy zestaw ćwiczeń

- W ramach utrwalenia naszego tematu chciałabym, abyście po południu obejrzeli domowe przedszkole

https://vod.tvp.pl/video/domowe-przedszkole,zabawy-z-wiatrem,51340

- Na popołudnie na naszym grupowym mailu znajdziecie również dodatkowe karty pracy

                                                                                                                                 Miłego dnia.

05.11 niebieska

UWAGA KONKURS!!!xxxx

Grupa Niebieskazaprasza wszystkie Dzieci wraz z Rodzicami

do konkursu rodzinnego pod hasłem:

56bc403d9b005„Mój ulubiony miś – bohater z bajki”

Konkurs realizowany jest w ramach popularyzacji

Światowego Dnia Pluszowego Misia

Technika wykonania pracy jest dowolna (może to być praca płaska np. wyklejanka, rysunek, wycinanka itp., bądź przestrzenna np. figurka, Paddington1maskotka, kukiełka itp.– liczymy na Waszą kreatywność!!!

Wszystkie prace zostaną zaprezentowane na wystawie pokonkursowej – zdjęcie na stronie internetowej – zapraszamy do wspólnej zabawy!!!

Czas trwania konkursu: 04.11.20 – 16.11.20

Na uczestników konkursu czekają nagrody

 

 

WITAMY W LISTOPADZIE !  

Tematyka kompleksowa „Ciągle wieje, ciągle pada przyszła pora listopada”

04.11.20 (środa)

Aktywność matematyczna                              

Temat zajęć: „Psotny wiatr” – zabawa dydaktyczna z elementami prof. E. Gruszczyk –Kolczyńskiej z wykorzystaniem naturalnych liści

„Prawda – fałsz” – jesienny quiz z zastosowaniem określeń czasowych

- Tak, jak zawsze na naszych zajęciach rozpocznijmy ten dzień od przypomnienia sobie nazwy aktualnej pory roku, miesiąca i dnia tygodnia. Możecie to zrobić w formie quizu zamieszczonego poniżej;

Poproście Rodziców o odczytanie przygotowanych zdań. Waszym zadaniem jest ocena, czy zdanie jest prawdziwe, czy fałszywe oraz udzielenie poprawnej odpowiedzi w przypadku odczytania zdania zawierającego nieprawdę.

1. Obecna pora roku to zima

2. Obecny miesiąc nazywa się listopad

3. Listopad to jedenasty z kolei miesiąc roku

4. Pora dnia jaką mamy w tej chwili to wieczór

5. Dzisiaj jest piątek

6. Piątek to trzeci z kolei dzień tygodnia

- Jesień zawitała do nas na dobre. Temperatura spada, jest coraz chłodniej, zaczął wiać wiatr i padać deszcz, a na ziemi pojawiły się kolorowe dywany usłane z liści. Dzisiaj będzie dużo o liściach, bo te najbardziej kojarzą mi się z jesienią.

- A Wy, jakie macie skojarzenia z obecną porą roku, wymieńcie kilka z nich.

- Podzielcie na sylaby następujące wyrazy: listopad, jesień, środa, liście, wiatr, deszcz

- Spróbujcie ułożyć zdanie z wyrazem liść.

„Psotny wiatr” - zadania tekstowe;

Zadanie 1

Na drzewie kasztanowca było 7 liści, jesienny wiatr zdmuchnął 2 z nich. Ile liści pozostało na drzewie?
Zadanie 2 

W parku rosły dwa drzewa dębu, z jednego drzewa opadły 3 liście, z drugiego 4. Ile razem opadło wszystkich liści. (pomoce do zadania NA MAILU GRUPOWYM)

- Spróbujcie narysować ilustracje do wybranego zadania

- Czy pamiętacie, jakie owoce rosną na drzewie kasztanowca, a jakie na drzewie dębu?

Zadanie 3

Policzcie liście, narysujcie w tabeli tyle kropek, ile jest liści. (zadanie na MAILU GRUPOWYM)

- „Jesienne kompozycje” - czas na zabawy matematyczne z wykorzystaniem aplikacji

Zadanie 4

Do kosza włóżcie 3 zielone liście, 4 małe bordowe i 2 żółto- pomarańczowe. Ile mamy w koszu wszystkich liści?

Zadanie 5

Stwórzcie jesienny bukiet z liści. Ile liści znajduje się w Waszym bukiecie?

Zadanie 6

Przeliczcie ile liści w danym kształcie i kolorze jest w koszu. Dopasujcie odpowiedni klocek.

Zadanie 7

W którym koszyku znajduje się najwięcej liści. Kliknijcie w odpowiedni klocek.

Zadanie 8 (mogą się z nim zmierzyć chętne 6 – latki)

Obliczcie sumę liści znajdujących się we wszystkich koszach.

- Czas na zmianę aktywności

Aktywność muzyczna

Temat: „Gdy słychać wiatru śpiew, lecą liście z drzew- zabawy z muzyką z wykorzystaniem naturalnych liści

- Do proponowanej zabawy przy muzyce możecie wykorzystać liście naturalne, bądź liście, które znajdziecie na GRUPOWYM MAILU pomoce do zajęcia

Tekst:
Listek, listek, mały listek, mały listek  [trzymamy listek za ogonek w górze]
z drzewa dzisiaj spadł.  [pokazujemy ruch listkiem tak, jakby opadał]
Listek, listek, mały listek  [trzymamy listek za ogonek w górze]
spada, spada, spada, spada, spada, spada, spada, spada, spada   [pokazujemy ruch listkiem, tak jakby opadał]
Spada nam na … dłoń / rękę / nos / głowę itd.  [kładziemy listek na … dłoń / rękę / nos itp.]

- Powtórzcie powyższy tekst dołączając do niego ruch

Melodia do powyższych słów jest dokładnie taka, jak w piosence „Little Snowflake”

( NA GRUPOWYM MAILU) - https://youtu.be/tbbKjDjMDok

- Zaśpiewajcie melodię na podanych sylabach: re, mi, la

- Posłuchajcie piosenki „Taniec liści” - https://www.youtube.com/watch?v=OjRGy4G_Ykg

- Spróbujcie wyobrazić sobie taniec jesiennych liści, zatańczcie do refrenu piosenki wymyślając własny ruch

- Następnie wykorzystując listki z poprzedniego ćwiczenia spróbujcie je zdmuchnąć z dłoni, ręki, kolana, nogi itp., możecie dmuchać lekko, mocniej i bardzo mocno, jak huragan.

- Waszym następnym zadaniem będzie na różnych listkach dorysować kreseczki, czyli żyłki w rytm melodii, którą już znacie.
- karta pracy (NA GRUPOWYM MAILU)

- W ramach utrwalenia dzisiejszego tematu na naszym grupowym mailu znajdziecie dodatkowe karty pracy dla chętnych

 

Po południu zachęcamy do:

* obejrzenia filmiku edukacyjnego pt. Dlaczego? Po co? Jak? - Wiatr, flaga, lody. Dowiecie się z niego jak powstaje wiatr. 

* odwiedzenia maila grupowego czekają tam na Was karty pracy usprawniające motorykę małą. 

 

Miłego dnia J

                                                                                                                      

 

 

UWAGA! 

DRODZY RODZICE!

PROSIMY O POZOSTAWIENIE DZIECI W DOMACH W DNIACH

04.11 - 08.11.2020 W ZWIĄZKU Z KWARANTANNĄ.

STWIERDZONO COVID-19 U PRACOWNIKA. 

 

Zachęcamy wszystkich do dzielenia się z nami Waszą działalnością w czasie kwarantanny.

Pokażcie jak wspólnie spędzacie czas wykonując swoje prace.

Zdjęcia przesyłajcie na naszego grupowego maila. 

 

 

 Zbiórka telefonów

 

 

Ogłoszenie

      W dniach 27.10 - 17.11.2020r. w ramach akcji „Pomóżmy im przetrwać zimę”

odbędzie się na terenie przedszkola zbiórka karmy i materiałów do ocieplania bud dla bezdomnych zwierząt,

będących pod opieką Fundacji Pomocy Zwierzętom „Pomagamy Płockim Zwierzakom”

(jest to ponad 70 kotów i 20 psów).

Prosimy Państwa o włączenie się w akcję poprzez przynoszenie:

- „mokrych” karm (w puszce) dla kotów i psów

- niepotrzebnych przykryć, koców, narzut itp.

                                                   Dziękujemy

 

 

 

góra grosza

 

Serdecznie zapraszamy wszystkich

Rodziców wraz z dziećmi do udziału

w konkursie fotograficznym

„Jesień w obiektywie przedszkolaka”

konkurs 

Cele konkursu:

- poznanie piękna otaczającej przyrody jesienią

- rozwijanie zainteresowań fotografowaniem jako jednej z form spędzania czasu wolnego rodzica z dzieckiem

- wyrabianie wrażliwości na piękno przyrody

- dostrzeganie uroczych zakątków przyrody jesienią w swoim regionie.

Prace konkursowe w formie zdjęcia w wybranym przez siebie formacie należy przesłać drogą e-mailową w treści prosimy o podanie: nadawcy pracy, wiek, grupaJ

Prace prosimy przesłać
do 13 LISTOPADA 2020r

Koordynatorzy Konkursu:

Sylwia Pekról – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ewa Korzybska – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ogłoszenie wyników konkursu i rozdanie nagród odbędzie się 18.11.2020.

 

 

 

Drodzy Rodzice – 14 każdego miesiąca upływa termin opłat za przedszkole.

W związku ze zbliżającym się terminem opłat za pobyt i żywienie uprzejmie proszę o zalogowanie się na platformie WizjaNet (podgląd obecności dziecka o kwota do zapłaty) przy użyciu otrzymanego pod koniec sierpnia linku na podanego prze Państwa emaila.

W razie pytań prosimy kontaktować się z Panią Martyną Kaczmarczyk 24 364 83 13

 

 

 

UWAGA!!!

KONKURS DLA RODZICÓW I DZIECI

27 października (wtorek) o godz. 9.15 na terenie Miejskiego Przedszkola Nr 34 odbędzie się spotkanie dzieci z grup najstarszych – 5/6 latki z Przemysławem Wechterowiczem - autorem książek dla dzieci, sztuk teatralnych i wierszy, zdobywcą wielu prestiżowych nagród w Polsce i za granicą tj.: wyróżnienie Polskiej Sekcji IBBY w Konkursie Książka Roku, wyróżnienie PTWK, nagroda Białego Kruka, wyróżnienie na Międzynarodowych Targach Książki w Seulu.

W związku z powyższym ogłaszamy konkurs plastyczny skierowany do naszej społeczności przedszkolnej;

Rodziców i Dzieci.

Celem konkursu jest promowanie czytelnictwa wśród najmłodszych. 

Aby wziąć udział w konkursie należy narysować ilustracje do wybranego utworu literackiego, którego autorem jest Przemysław Wechterowicz i przekazać pracę plastyczną do nauczycieli poszczególnych grup.

REALIZACJA:

- wykonanie pracy za pomocą dowolnej techniki plastycznej np.: wydzieranka, wycinanka, frottage, collage, malowanie

farbami, rysowanie różnego rodzaju kredkami, mazakami

         - na kartce A3 bloku technicznego (układ strony – orientacja pozioma)

         - na odwrocie należy zamieścić : tytuł bajki, imię i nazwisko autora pracy, wiek, nazwę grupy

Czas trwania konkursu: 30.09.20 – 23.10.20

Wszystkie prace zostaną zaprezentowane na wystawie pokonkursowej - podczas spotkania, spośród prac autor wyłoni 3 zwycięzców, którzy zostaną nagrodzeni książką.

 

 

 

 

Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 30.09.2020 195639.bmp

 

 

 

 Zrzut ekranu 2020 09 21 o 15.26.40

  

 

OGŁOSZENIE

 

Szanowni Rodzice,

 zapraszamy na pierwsze zebranie

w roku szkolnym 2020/2021,

które odbędzie się

24 września o godzinie 16:00

w sali gimnastycznej. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Newsletter

Jeśli chcesz być na bieżąco informowany o tym co się dzieje w naszym przedszkolu
zapisz się na naszą listę mailingową.

Wszelkie prawa zastrzeżone © Miejskie Przedszkole nr 34 w Płocku.  Projekt i wykonanie: Hedea.pl